HJEM / AKTIVITETER / VERVEKAMPANJEN

Image of a hammock, a book and a travel cup

Da er vinneren av gavekortet på helsekostprodukter for 5000 kroner trukket.

Den heldige vinneren ble Jill Kari Figenschaug, vi gratulerer så mye, og takker alle som har deltatt i denne runden av vervekampanjen.

OBS! Vervekampanjen fortsetter!

Alle som verver vil fortsatt få vår flotte termokopp i vervepremie. Og alle som blir vervet, eller melder seg inn på egenhånd, får en termokopp i velkomstgave.

For hvert hovedmedlem får vi årlig et tilskudd fra staten som dekker driftskostnader. Å få opp medlemstallet kan etterhvert gjøre det mulig å tilby konfirmasjon på landsbasis. Din innsats kan derfor gjøre en forskjell! Vi opplever at stadig flere begynner å åpne opp for en åndelig side i sitt eget liv. Mange av disse hører hjemme hos oss, men vet kanskje ikke at vi finnes? Er det andre i din egen husstand, i familien eller blant venner som du føler hører hjemme hos Holistisk Forbund – som du kan inspirere til å melde seg inn? Inviter dem gjerne til å lese mer på vår nye hjemmeside www.holistiskforbund.no, og spesielt vårt verdigrunnlag.

For at du skal bli registrert som verver, må de du har vervet oppgi navnet ditt når de registrerer seg som medlem. Det gjøres etter at de har logget inn med BankID. Husk å fortelle at medlemskap er gratis! (Støttemedlemskap koster 400 kr.) Vår dryppsikre termokopp sendes ut fortløpende i velkomstgave og til verver som vervepremie.

Vi håper du vil bidra til at vi vokser videre. Her er link til innmelding

Landsdekkende medlemstreff
Kommende treff

Arrangementer i regi av HoF
Arrangementer og debatter

Holistiske samtaler
En møteplass for medlemmer

Åndelig verksted
Sannhet, undring og mening

Dialoggruppe
Mangfold, likeverd og dialog

Foredrag
om en rekke temaer tilbys

Messer
og festivaler og "åpen dag"

Helsa først
mva på alternativ behandling

Ritualleder kurs
Rituallederkurs, med mer

Vervekampanjen
Verv nye medlemmer - og støtt konfirmasjonsarbeidet!

Gjeldende regler fra 21.01.22