Holistisk Forbund deltok på Mangfoldsfest i Tønsberg 17. september - i regi av STL

Postet av Holistisk Forbund den 21. Sep 2022

I anledning Frivillighetens år 2022 arrangerte STL (samarbeidsrådet for tros og livssyn) en Mangfoldsfest på Farmandtorget lørdag 17. september.

På stands var det gratis matutdeling, mulighet til å bli kjent med ulike religioner og livssyn, og mange åpne aktiviteter for voksne og barn.

Solen strålte hele dagen og det var meget god stemning.

Dette var en god anledning for mennesker i Tønsberg til å bli kjent med ulike religioner og livssyn.

Det var mange som kom innom vår stand. Holistisk Forbund stilte med 7 deltakere og hadde mange givende samtaler med mennesker som ønsket å vite mer om hva et holistisk livssyn innebærer.

Publikum kunne prøve på mange spennende aktiviteter som

• hennamaling
  • turbanknytting
  • kalligrafi
  • ansiktsmaling

Mange fine kurs ble også arrangert.

Kl. 13 Yogakurs, Buddhistforbundet - 20 plasser*

Kl. 14 Bhangra dansekurs med Yousef Hadaoui– 15 plasser*

Kl. 15 Yogakurs, Gurduara Sri Guru Nanak Dev Ji - 20 plasser*

Kl. 16 Meditasjon og healing circle, Holistisk Forbund – 20 plasser*

Fra venstre ses ritualleder og varamedlem i hovedstyret Tor Aleksandersen, ritualleder og styremedlem Trond Rehn og ritualleder og varamedlem Tittin Foss-Haneborg.

To flotte hinduistiske dansere.

Disse jentene stilte i sine vakre Tibetanske nasjonaldrakter kalt Chupa. De opptrådte med dans på scenen.

Her fra Holistisk Forbunds arrangement: Meditasjon og healingsirkel. Organisasjonssekretær Patrik Swanstrøm til venstre var en av 300 som testet ut turbanknyting.

Organisasjonssekretær Patrik Swanstrøm sammen med statsekretær Nancy Herz og styreleder i STL, Trond Enger.